здравейте на всички!!имам един странен проблем с мойта колица!!значи като я оставя да истине или не я паля около 7-8ч при парвото запалване колата се изфоррсирва и веднага след това двигателят заглъхва и почва да се тресе оборотите падад наи вероятно на около 400-500!!тва ми се получи след като отремонтирах вариатора!!според мен е нещо сбързано с налягането но ако има някой запознат нека да спомене!!забравих да кажа че след като я угася и при второто запалване всичко си е наред!!ма не кефи така омразна ми да ми задават тъпи въпроси що било така!!предварително благодаря
Известие
Collapse
No announcement yet.
неще да пали
Collapse
X
-
Сигурен ли си, че е от как ремонтираха вариатора? Той няма общо със запалването. Може да не са ти зацепени валовете както трябва, но тогава ще имаш проблеми и при загрял мотор.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
ми първона4ално не бяха зацепени както тр и след това пак ходи на доктур!!!от тогава тва ми е дерта ина4е да температурния датчик е сменен и мен ми се мисли за датчик на колянов вал но маи да утида на една свчстна диагностика,че след отремонтирването на вариатора не е ходилаalfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
-
Знаеш ли какво? Това може да е от ТПС потенциометъра. Виж си жилото на газта да не е много опънато. Когато на ТПС му е указано за 0 да е в дадена поцизия, но жилото не му дава да отиде до там мотора гасне мометално. Или пък просто да е повреден. Провай да идеш на компютър първо и да ти занулят настройките на ЕКУ-то. При мен така гаснеше след адаптацията понеже ми играеха оборотите. И аз преди това бях опъвал жилото, че имаше много празен ход на газта и потенциометъра не се връщаше до нула.
Не се хвърляй да сменяш. Ако е датчик на коляновия вал ще въртиш много докато запалиш. Ако пали от раз, но просто не държи обороти или глъхне като подадеш газ причината е другаде.
На компютъра даже ще ти кажат дали е добре датчика за запалването, както и датчика за позицията на разпределителния вал.
Принципно обороти могат да падат, както и мощността от големи детонации в цилиндрите. Чрез детонационния датчик се намаля предварението за да намали детонациите в този случай.
Ако имаш големи детонации като тръгнеш да караш при студен мотор, колата започва да набира много мудно, да няма мощност, даже има случай в които подаваш газ а тя не качва обороти. При теб така ли е?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
не при студен двигател си е добре работата!!!е аз никога не трагвам веднага след като завъртя клуча и мотора запали!!!закон божи си я чакам около 4-5 мин на място да си поработи но не тогава си е добре!а за паленето да пали от раз само когато не съм я палил пове4е от 10 часа го прави тва!!иначе малко в4ера забелязах при изкачване на едно врах4е като я изцейдах на 3-та има едно като леко зачудване все едно не и стига нещо и го прави периодично няколко пати до края на оборотомера в смисъл до 7000!!ми най добре в на диагностика 4е не съм и занулявал адапционните стоиности и тогава ще видим за какво иде речalfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
-
не при студен двигател си е добре работата!!!е аз никога не трагвам веднага след като завъртя клуча и мотора запали!!!закон божи си я чакам около 4-5 мин на място да си поработи но не тогава си е добре!а за паленето да пали от раз само когато не съм я палил пове4е от 10 часа го прави тва!!иначе малко в4ера забелязах при изкачване на едно врах4е като я изцейдах на 3-та има едно като леко зачудване все едно не и стига нещо и го прави периодично няколко пати до края на оборотомера в смисъл до 7000!!ми най добре в на диагностика 4е не съм и занулявал адапционните стоиности и тогава ще видим за какво иде речalfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
-
Па може и дебитомера да не е добре. Щом не ускорява развномерно. Виж и свещите как са.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
и аз мисля за свещи не съм ги сменял тях тай си карам от как сам я купил вече 10000 съм и навил!!!последният път като бях на диагностика някъде преди около 1-2 дебитомера беше ок даже пичовете са ми познати го почистиха там но вси4ко си работи както тр!!!alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
-
Ам смени свещите. И без това е време да ги смениш. И аз моите не съм ги сменял от как съм купил колата. И мисля другия месец да и купя нови, защото и моята ги прави чалъмите сутрин.
От тяхната работа зависи много доброто изгаряне. Ако не работят добре може и детонации да имаш. Може да не доизгаря горивото.
Абеее сменяй ги... кво да ти говоря. Те не случайно са ги сложили по 2.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ами да, моя проблем, или част от него щто при мен имаше и друго ефекти, резултат дебитомер. Намери да го смениш от някоя друга за проба, или просто изскубни кабела, без него тя си кара по изчислени стойности и пролема изчезва, естествено и мощността изчезва
Comment
-
Проблема ти е кофти бензин като направи така колата следващия път като запали и започне да тресе просто я угаси и я запали наново. Проблема не е ясно от къде идва еднаот причините може да е налагане на горивото друга може да е кофти бензин. Един от начините за да избегне сутрин като палиш чакаш да изгасне лампата на инжекциона и след това още 4-5 секунди и тогава палиш.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment