Известие

Collapse
No announcement yet.

неще да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • неще да пали

    здравейте на всички!!имам един странен проблем с мойта колица!!значи като я оставя да истине или не я паля около 7-8ч при парвото запалване колата се изфоррсирва и веднага след това двигателят заглъхва и почва да се тресе оборотите падад наи вероятно на около 400-500!!тва ми се получи след като отремонтирах вариатора!!според мен е нещо сбързано с налягането но ако има някой запознат нека да спомене!!забравих да кажа че след като я угася и при второто запалване всичко си е наред!!ма не кефи така омразна ми да ми задават тъпи въпроси що било така!!предварително благодаря
    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

  • #2
    и при мен някой път е тъка,пали някво нестабилно,тресе се,гася и като запаля после сичко си е Ок
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #3
      температурен датчик ми се чини
      Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

      Comment


      • #4
        сменен е с термустата преди 2-3 месеца
        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

        Comment


        • #5
          Датчик колянов вал може да е, а като смени термОстата, тем. датчик смени ли?
          Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

          Comment


          • #6
            Сигурен ли си, че е от как ремонтираха вариатора? Той няма общо със запалването. Може да не са ти зацепени валовете както трябва, но тогава ще имаш проблеми и при загрял мотор.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              ми първона4ално не бяха зацепени както тр и след това пак ходи на доктур!!!от тогава тва ми е дерта ина4е да температурния датчик е сменен и мен ми се мисли за датчик на колянов вал но маи да утида на една свчстна диагностика,че след отремонтирването на вариатора не е ходила
              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

              Comment


              • #8
                Знаеш ли какво? Това може да е от ТПС потенциометъра. Виж си жилото на газта да не е много опънато. Когато на ТПС му е указано за 0 да е в дадена поцизия, но жилото не му дава да отиде до там мотора гасне мометално. Или пък просто да е повреден. Провай да идеш на компютър първо и да ти занулят настройките на ЕКУ-то. При мен така гаснеше след адаптацията понеже ми играеха оборотите. И аз преди това бях опъвал жилото, че имаше много празен ход на газта и потенциометъра не се връщаше до нула.

                Не се хвърляй да сменяш. Ако е датчик на коляновия вал ще въртиш много докато запалиш. Ако пали от раз, но просто не държи обороти или глъхне като подадеш газ причината е другаде.

                На компютъра даже ще ти кажат дали е добре датчика за запалването, както и датчика за позицията на разпределителния вал.

                Принципно обороти могат да падат, както и мощността от големи детонации в цилиндрите. Чрез детонационния датчик се намаля предварението за да намали детонациите в този случай.

                Ако имаш големи детонации като тръгнеш да караш при студен мотор, колата започва да набира много мудно, да няма мощност, даже има случай в които подаваш газ а тя не качва обороти. При теб така ли е?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  не при студен двигател си е добре работата!!!е аз никога не трагвам веднага след като завъртя клуча и мотора запали!!!закон божи си я чакам около 4-5 мин на място да си поработи но не тогава си е добре!а за паленето да пали от раз само когато не съм я палил пове4е от 10 часа го прави тва!!иначе малко в4ера забелязах при изкачване на едно врах4е като я изцейдах на 3-та има едно като леко зачудване все едно не и стига нещо и го прави периодично няколко пати до края на оборотомера в смисъл до 7000!!ми най добре в на диагностика 4е не съм и занулявал адапционните стоиности и тогава ще видим за какво иде реч
                  alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                  Comment


                  • #10
                    не при студен двигател си е добре работата!!!е аз никога не трагвам веднага след като завъртя клуча и мотора запали!!!закон божи си я чакам около 4-5 мин на място да си поработи но не тогава си е добре!а за паленето да пали от раз само когато не съм я палил пове4е от 10 часа го прави тва!!иначе малко в4ера забелязах при изкачване на едно врах4е като я изцейдах на 3-та има едно като леко зачудване все едно не и стига нещо и го прави периодично няколко пати до края на оборотомера в смисъл до 7000!!ми най добре в на диагностика 4е не съм и занулявал адапционните стоиности и тогава ще видим за какво иде реч
                    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                    Comment


                    • #11
                      Па може и дебитомера да не е добре. Щом не ускорява развномерно. Виж и свещите как са.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        и аз мисля за свещи не съм ги сменял тях тай си карам от как сам я купил вече 10000 съм и навил!!!последният път като бях на диагностика някъде преди около 1-2 дебитомера беше ок даже пичовете са ми познати го почистиха там но вси4ко си работи както тр!!!
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #13
                          Ам смени свещите. И без това е време да ги смениш. И аз моите не съм ги сменял от как съм купил колата. И мисля другия месец да и купя нови, защото и моята ги прави чалъмите сутрин.

                          От тяхната работа зависи много доброто изгаряне. Ако не работят добре може и детонации да имаш. Може да не доизгаря горивото.

                          Абеее сменяй ги... кво да ти говоря. Те не случайно са ги сложили по 2.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Ами да, моя проблем, или част от него щто при мен имаше и друго ефекти, резултат дебитомер. Намери да го смениш от някоя друга за проба, или просто изскубни кабела, без него тя си кара по изчислени стойности и пролема изчезва, естествено и мощността изчезва

                            Comment


                            • #15
                              Проблема ти е кофти бензин като направи така колата следващия път като запали и започне да тресе просто я угаси и я запали наново. Проблема не е ясно от къде идва еднаот причините може да е налагане на горивото друга може да е кофти бензин. Един от начините за да избегне сутрин като палиш чакаш да изгасне лампата на инжекциона и след това още 4-5 секунди и тогава палиш.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X